2.1.2008 Oli meidän perheelle ilon päivä.Lauma kasvoi yhdellä uudella valjakko koiralla,juuri sellaisella jota olen "salaa" haaveillut.Olen jo jonkin aikaa oikeestaan vuoden miettinyt,että kyllä onni potkasis jos löytäs huskyn joka osaa toimia reen edessä johtokoirana ja kuitenkaan ei ole liian nopea muuttiporukassa ja olemalla hyvä näyttelykoira,jolla olisi jo joitain näyttelytuloksia.Anilla on jo alkanut vuosi sitten kuulo huonontua ja olen ollut sitä mieltä,että Ani tarttee ns. parempi kuuloisen kaverin rinnalleen rekihommiin,Anihan myös toimii johdossa,tosin aina on toiminut paremmin jos on ollut kaveri.Nyt hän on siis täällä EMMI :)...

Emmi on oikein mussukka ja hyvin paljon muistuttaa luonteeltaan meidän Nannaa.Sisällä se rakastaa olohuoneessa loikoilua mamman tai Markon kainalossa...Kun Emmin ekaa kertaa tapasin tiesin HETI,että tämä on mun mussukka!

1184400.jpg

Yleensä me maataan Emmin kanssa kahdestaan tuossa siauspatjalla ja viltti on mun päällä ja Emmi mun kainalossa:)...Emmi on ollut kuin kotonaa heti alusta asti.Matkalla se kyllä varmasti mietti,että mitäs tämä nyt on,mutta perille kun päästiin ja ensimmäiset siankorvat ja kalkkunankaula oli tarjottu oli tyttö varmasti ajatellut,että nämä voi olla ihan mukavia immeisiä ;)!Lenkillä ollaan käyty ja haisteltu seudun tuoksuja ja kovasti on haisteltavaa ollutkin...Tervetuloa siis joukkoon Emmi.

1184394.jpg